برگزاری نشست هیات مدیره استقلال| شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس
سرخط خبرها

توفان تغییرات در باشگاه استقلال| امیرخادم کجاست؟

  • کد خبر: ۵۳۶۰۳
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
توفان تغییرات در باشگاه استقلال| امیرخادم کجاست؟
درحالی که در دولت جدید مسئولان وزارت ورزش و جوانان وعده دادند که باشگاه استقلال را در بخش مدیریتی به ثبات برسانند و بدهی‌ها هم به حداقل برسد، اما هیچ یک از این اهداف عملی نشده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در دوران دولت جدید افرادی که از سوی وزیر ورزش و جوانان ماموریت یافتند تا به اوضاع باشگاه استقلال رسیدگی کنند هرگز در رسیدن به اهداف خود موفق نبودند. از یاد نمی‌بریم که امیررضا خادم که از سوی گودرزی (وزیرورزش سابق) به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال انتخاب شد با اختیاراتی که از وزیر وفت گرفته بود چگونه مدیران این باشگاه را  به بهانه انباشت بدهی ها، یکی بعد از دیگری برکنار کرد تا افراد مورد نظر وزارت ورزش بر مسند کار بنشینند.

خادم که هیچ سررشنه‌ای از باشگاه داری در فوتبال نداشت برخی مدیران با تجربه باشگاه استقلال را هم به شدت در سانه‌ها زیر سوال برد. او ۷ سال پیش با هیبتی وارد این عرصه شد که هرکسی اظهاراتش را می‌دید تصور می‌کرد انقلابی عظیم در باشگاه استقلال رخ خواهد داد و نه تنها شاهد ایحاد ثبات مدیریتی خواهیم بود بلکه در بخش اقتصادی نیز وضعیت استقلال بسیار بهتر می‌شود و دیگر شاهد افزایش بدهی‌ها نخواهیم بود، اما دیری نپایید که تمام وعده‌های خادم نقش برآب شد و او نیز از سوی وزیر سابق از سمتش عزل گردید.

آن تفکر در دوران وزارت سطانی فر نیز به شگل دیگری ادامه یافت و امور باشگاه استقلال  درسایه به دست مازیارناظمی یکی از نزدیکان به وزیر ورزش سپرده شد، اما نتیجه دخالت‌های  ناظمی نیز جز شکست و انبوهی از بدهی‌ها در باشگاه استقلال چیزی نبود وباشگاه استقلال بدترین دوران خود را به لحاظ مدیریتی و اقتصادی تجربه کرد.

حالا باگذشت سال‌ها  ازآن وعده‌های توخالی به دلیل دخالت افرادی که هیچ قرابتی با مدیریت در این باشگاه استقلال وضعیتی بغرنج را تجربه می‌کند و نه تنها بدهی‌ها کمتر نشده بلکه باشگاه استقلال دیون بسیاری را به بار آورده و پرونده‌های قطوری نظیر شفر و بویان این باشگاه را تا آستانه محرومیت‌های سنگین جلو برد.

حالا و درحالی که زمان آن چنانی تا انتخابات بعدی باقی نمانده هواداران باشگاه استقلال فقط انتظار می‌کشند به زودی افرادی بر راس این باشگاه قرار بگیرند که از تجربه و مقبولیت کافی برخوردار باشند، اما نزدیک شدن به ماه‌های پایانی باز هم سبب نشده که رسانه‌ها از نقد‌های خود دست بکشند و این روز‌ها شاهد انتقاد‌های گسترده‌ای به تغییرات مداوم در باشگاه استقلال هستیم.

در ذیل تنها به تغییراتی که در ۴ ساله وزارت سلطانی فر در باشگاه استقلال رخ داده اشاره می‌شود تا به عمق فاجعه‌ای که در بخش مدیریتی باشگاه استقلال رخ داده پی ببرید.


سیرتغییرات مدیریتی استقلال در ۴ سال اخیر

باشگاه استقلال درسال‌های اخیر تغییرات متعددی داشته که جالب توجه است. درذیل به تاریخ سیرتغییرات درباشگاه استقلال مشخص شده است.

شهاب جهانیان (رئیس هیأت مدیره)، مسعود معینی، رضا افتخاری (مدیرعامل)، حسن زمانی و پندار توفیقی.  مسعود معینی در تاریخ ۲۶ آذر ۹۵ استعفا کرد.

۳ / ۴ / ۹۶
محمدحسین قریب (رئیس هیأت مدیره)، جواد قراب، اکبر عباسی ملکی، حسن زمانی و رضا افتخاری (مدیرعامل)

 ۲۴ / ۳ / ۹۷
امیرحسین فتحی، جواد قراب، اکبرعباس ملکی، حسن زمانی و رضا افتخاری (مدیرعامل)

 ۴ / ۴/ ۹۷
اکبر عباسی ملکی (رئیس هیأت مدیره)، جواد قراب، امیرحسین فتحی، حسن زمانی و رضا افتخاری (مدیرعامل)

 ۸ / ۱۱ / ۹۷
احمد سعادتمند (رئیس هیأت مدیره)، کامران منزوی، میرشاد ماجدی، اسماعیل خلیل‌زاده و امیرحسین فتحی (مدیرعامل)

 ۱۰ / ۶ / ۹۸
اسماعیل خلیل‌زاده (رئیس هیأت مدیره)، کامران منزوی، میرشاد ماجدی و امیرحسین فتحی (مدیرعامل)

۲۷ / ۹ / ۹۸
اسماعیل خلیل‌زاده (رئیس هیأت مدیره)، کامران منزوی، میرشاد ماجدی، علی فتح‌الله‌زاده و امیرحسین فتحی (مدیرعامل)

 ۱۲ / ۱۰ / ۹۸
اسماعیل خلیل‌زاده (رئیس هیأت مدیره و سرپرست)، علی فتح‌الله‌زاده، امیرحسین فتحی، کامران منزوی، میرشاد ماجدی و سید عبدالرضا موسوی

۱۳ / ۱۱ / ۹۸
اسماعیل خلیل‌زاده (رئیس هیأت مدیره و سرپرست)، علی فتح‌الله‌زاده، کامران منزوی، مهدی شریفی نیک نفس و سید عبدالرضا موسوی

۲۸ / ۱۲ / ۹۸
اسماعیل خلیل‌زاده (رئیس هیأت مدیره و سرپرست)، احمد سعادتمند، کامران منزوی، حجت نظری و سید عبدالرضا موسوی.

 ۱۱ / ۱ / ۹۹
احمد سعادتمند (مدیرعامل)، حجت نظری، کامران منزوی و اسماعیل خلیل‌زاده

۱۰ / ۴ / ۹۹
احمد سعادتمند (مدیرعامل)، حجت نظری، مهدی عبدیان، هادی زبده شیرکوهی و اسماعیل خلیل‌زاده

 ۹۹/۹/۲۶
احمدی مددی (مدیرعامل)، مهدی عبدیان، اسماعیل خلیل‌زاده، حجت نظری و حمیدرضا آصفی. زبده شیرکوهی از هیات مدیره استعفا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->